sobota, 31 maja 2014

Witam :D

Witam na moim blogu.  
⊂((・▽・))⊃
Inni mnie znają drudzy nie. Na blogspocie już byłam, miałam 6 blogów w tym dwa lalkowe. 
(oba usunięte).
Przychodzę z bloga >>KLIK<<
Informacje o mnie i mojej lalce macie obok postu. --->
 Jeżeli klikniecie na moje zdjęcie pokaże wam się mój fb, a jak na zdjęcie lalki to jej fb.
Nie podoba mi się najbardziej to że pierwsza notka na bloga będzie ze zdjęciami w domu. A takie zdjęcia się czytelnikom nie spodobają, ma się doświadczenie już.xD
 A więc, lalkuję od urodzenia. Mam dwie monsterki Clawdeen i Frankie. Niestety do Frankie nigdy nie wrócę mam jej dość, nie cieszę się z jej zakupu, za to Clawdeen jest bardzo fajna, bardzo ją lubię. A dyniogłowe? Od chyba dwóch i pół lat. Ale niestety mogłam ją mieć tylko wtedy jak uzbieram pieniądze i jak koleżanka kupi. Zbierałam długo, prosiłam codziennie rodziców jak i dziadków. No i mam.:)
 (^O^)
  Niestety zdjęcia są takie jakie są, na razie się uczę robić jej zdjęcia. Kocham fotografię ale tylko przyrody i ludzi z lalką jest mi trudniej, zwłaszcza pozy. 
A więc nie chcę już zanudzać, zdjęcia :)











Zdjęć niestety mało, ale staram się robić nowe na bieżąco, tylko najgorsze jest to lenistwo czyli napisanie posta, ustawienie lalki i podpisanie zdjęć.
Ps. Podpisałam zdjęcia nowym nickiem który na razie mi nie wchodzi. Przepraszam. Pozdrawiam, miłego wieczoru :)

16 komentarzy:

  1. Imię Lena jest takie słodkie, łojeju <3
    Ty wiesz, że ja Cię uwielbiam, nie? c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy, witamy.. :D
    Skád Lenka ma chipy ? Sá sliczne !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupione z pullipfamilly.pl, ale niestety moje były ostatnie.:/

      Usuń
  3. Lena jest śliczna :3 Witamy i życzymy owocnego blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz podoba mi się ten model lalki, Lena jest śliczna <3 Zdjęcia są bardzo ładne, czekam na plener :3 Tylko mam jedną radę. Staraj się nie robić zdjęć od dołu, wtedy Lenka wygląda jak olbrzym xD Razem z moją Lisą życzę super bloga, i wielu lat pisania.
    PS. Ja też kocham mleko czekoladowe!
    PPS. Czy możesz wyłączyć weryfikację obrazkową? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbowałam wyłączyć, ale nie wiem o co w tym chodzi i niestety nie wiem czy się udało..
      Dziękuję! :)

      Usuń
  5. Witamy na blogspocie! Bardzo ładne zdjęcia, nie mogę się doczekać następnej notki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy, witamy ^^ Twojego bloga na Pingerze bardzo lubiłam, więc tego też będę śledzić z przyjemnością! Lenka jest taka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  7. ach ,jaka piękna ^^
    kocham ten model, zawsze chciałam ją mieeć :D

    OdpowiedzUsuń

Strasznie się ciesze że chcesz zostawić komentarz, dziękuję bardzo. To bardzo motywuje do dalszego działania :D